Van Adinkerke naar Bréhal

8 mei 2019 - Hoogstraten, België

Zaterdag zijn we weer weg. We vertrekken in Adinkerke er rijden langs de kust naar Bréhal naar onze Jef en Monique. Bréhal ligt een 50 km boven de Saint-Michel en een 10 km boven Granville. De route is ongeveer 800 km lang. Bijgevoegd vind je een overzicht van onze route en ook van mijn planning. Waarom wij zaterdag vertrekken kun je zien op het weeroverzicht. Tot vrijdag zouden wij wind op kop hebben, maar vanaf zaterdag 4 dagen wind in het gat.

Tot zaterdag

Overzicht Routeweeroverzicht

1. Wim:
    Beste Paul en Renild,
    Wij wensen jullie een aangename en veilige fietstocht.
    Groetjes van Wim en Rit.
  2. Mieke Vervloet:
    8 mei 2019
    Geniet jullie fietstochtje... met de nadruk op...tje! Straffe mannen zijn jullie. Ben nieuwe naar jullie verhalen. X
  3. Ludo lambrechts:
    hallo paul en renild .
    veel geluk en veel fiets plezier gewenst
    treesje en ludo .
  4. Ivo en Lucienne:
    8 mei 2019
    "Wees voorzichtig" zouden onze ouders gezegd hebben...
  5. Ivo en Lucienne:
    8 mei 2019
    "Wees altijd voorzichtig" ... zouden onze ouders ook altijd gezegd hebben
  6. Jos Adams:
    Paul en Renild,
    Veel succes met Uw fietstocht . Wij kijken ernaar uit om Jullie dagelijks met Jullie verslag te kunnen volgen .
    Geniet ervan .
    Jos en Julia.
  7. Hild mertens:
    8 mei 2019
    Hé Paul en Renild....kijk er weer naar uit om jullie fietstocht te volgen..🤗😊
  8. Ria horsten:
    Alvast een goede planning! Grtjes
  9. Eddy en Ingrid:
    10 mei 2019
    Een succesvolle fietstocht !
    Veel plezier en wij duimen voor een aangenaam zonnetje.
  10. Jos:
    10 mei 2019
    Geniet ervan 🌝🌞
  11. Jef Versmissen:
    11 mei 2019
    Vertrek al maar … Wij halen jullie wel in. En het laatste stuk zullen we doen alsof wij ook met de fiets tot daar kwamen. Geniet er intussen van!
  12. Rie en Soos:
    11 mei 2019
    Héla Paul en Renildje, we wensen jullie veel fietsplezier en.... de wind vanachter hé! We kijken uit naar jullie reisverhalen. Het ga jullie goed 👍🚲🌞
  13. John Kennis:
    12 mei 2019
    Hey Fietstrekkers, geniet van jullie knappe trip! Hopelijk blijft de wind jullie in de rug zitten. En ja, een fietser draagt best een geel hesje... maar in Frankrijk weet ik dat eigenlijk ni🤔 ... bedankt voor de blog, we gaan jullie zeker goed volgen 👍. Grt John
  14. Ria horsten:
    12 mei 2019