Morgen thuis!

12 mei 2018 - Diest, België

Gisteren een gezellige avond gehad met de Maurits en Yolanda in Hoei. Probleem is dan, dat je 's morgens dan niet zo fris bent. Maar dat is het voordeel van een fietsvakantie, je fietst er dat uit. Als je ooit nog eens een kater hebt, ga eens fietsen, drink een Aquarius. Een half uur later spreek je niet meer over die kater. Raad van een ervaringskundige. Eergisteren nog onze tweede zwaarste klim gedaan, gisteren nog vandeeg golvend gereden met hier en daar een paar pittige hellingen tussen. Vandaag, eerst een korte klim van de Maas weg en dan een Ravelroute van 40 km. Ravelroutes gaan meestal over oude spoorwegen. Kan niet beter, tot we daar aankomen. Er staat een plaatje "Ravel in erbarmelijke staat". En het klopte, het reed van geen kante. Na 30 km, dan toch maar een binnenweg over een grote zachtdalende baan genomen. Zalig fietsen. Onze Wiet is ons dan tegengereden en vanuit Diest hebben we even een bezoekje gebracht aan Heeroom. Die ligt in het ziekenhuis en wordt morgen verhuisd naar een rusthuis.

Tot morgen,

1. Ron en Liliane:
    Veilige thuiskomst .
  2. Eddy en Ingrid:
    13 mei 2018
    Proficiat aan jullie beiden !!
    Dat hebben jullie weer eens goed gedaan en het zal leuk zijn om je familie terug te zien en om de verhalen en ervaringen te vertellen.
  3. Leen:
    1567
  4. Johan:
    13 mei 2018
    Goed gereden maak er nog een fijn feestje van in de rijkswacht proficiat aan jullie beiden maar vooral aan mijn vriendin Renild tot binnenkort
  5. Jos Adams:
    13 mei 2018
    Proficiat ,Paul en Renild om zonder kleerscheuren ,gezond en wel de eindmeet te bereiken .Nu zullen we s’morgens eerst de gazet moeten lezen i.p.v Jullie blog.Het was boeiend.