Murphys naar Santa Clara (Coyote Lake)

30 oktober 2016 - Santa Clara, California, Verenigde Staten

Vannacht niet zo koud, geslapen zonder verwarming en zonder extra deken. Veel regen! Vroeg op, om 7u15. Vera dacht dat zoals in België het uur verzet zou worden - is in Amerika pas volgend weekend.

Na het ontbijt vertrekken we met de bedoeling om naar San Jose te rijden, RV camping te zoeken en daar 2 nachten te blijven.

In het begin nog veel regen. Stop in Manbeca voor wandeling (niks te zien) en koffie. Dan Freeway tot San Jose, ziet er een leuke stad uit. Jammer genoeg vinden we geen RV camping en ook geen parkeerplaats. Lunchen  in RV aan een rozenpark en dan gaat de zoektocht verder. 2 campings volzet en 1x geen camping maar RV verkoper. Deze weet nog wel een mooie camping op ong. 30' rijden.

Aankomst op camping rond 16u. Is echt in de middle of nowhere maar wel mooi en we staan ook niet alleen.

Lopen langs heuvelachtige weg tot dam. Veel reeën en zelfs everzwijnen aan RV. Niet zo koud maar na het eten opnieuw regen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl