"La Question de Jambon" en "De Fles Prosecco"

12 mei 2018 - Hoei, België

Toen wij in Venetië aankwamen deden wij 2 dingen. De kilometerstand van de fiets van Renild opschrijven en een fles Prosecco kopen. Volgens onze deskundige reisleider (ikke) zou de afstand 1455 km zijn van Venetië tot in Hoogstraten. Jullie mogen raden hoeveel km Renild exact zal gereden hebben. De winnaar krijgt de fles Prosecco (ze is nog vol).

Zondag zullen wij tegen 18 uur aankomen in de Rijkswacht en blijven daar wel nen tijd. Al degene, die een berichtje gestuurd hebben, trakteren wij op een pint of een glas wijn. Tot dan!

1. Ria horsten:
    12 mei 2018
    🍷Tof! We gaan tellen, maar zondag geraken we er niet.
    ¡Hasta luego!
  2. Paul en Frie:
    12 mei 2018
    De laatste loodjes wegen het zwaarst, maar wij zijn ervan overtuigd dat jullie de uitzondering zijn die de regel bevestigt. Daarom nu al nen dikke proficiat voor deze unieke prestatie. Spijtig genoeg kunnen wij morgenavond niet aanwezig zijn om er ééntje (?) te drinken op jullie gezondheid. Geniet nog met volle teugen van de laatste dagen!
  3. Louis:
    12 mei 2018
    Je mag op ons wachten, maar dat duurt wel even brei nog een mooi slot aan de tocht
  4. Rob:
    Ik gok op 1624km
  5. Gitte en Wiet:
    12 mei 2018
    Onze voorspelling : moe maar voldaan aangekomen na 1658 km.
  6. Ria horsten:
    12 mei 2018
    1326 is mijn gok! Nog een laatste dag fietsplezier van deze tocht! Mooie foto s ook!
  7. Guy:
    1568 km
  8. Hild mertens:
    1601 km
  9. Jef Versmissen:
    13 mei 2018
    Gitte, Wiet, Monique en ik zijn solidair geweest met jullie: Wij hebben ook gefietst op mooie en minder mooie wegen, we hebben foto's genomen, ritjes zonder terrasjes onderweg gemaakt, onze schade achteraf op het eigen terras ingehaald. (De foto's stuur ik wel op een andere manier door.) Maar als we even stonden te twijfelen op een kruispunt zei onze Wiet: "Het lijkt wel op onze Paul reisleider is". Ik zal dus bij de voorziene kilometers, maar wat bij doen en gok op 1678 km.
  10. Jos:
    1535 km