Naar huis

11 november 2016 - Antwerpen, België

We staan op om 6u15 en vertrekken om 6u45.  Het is weeral warm! Weinig file, om 7u45 hebben we de auto al afgegeven. Met Shuttlebusje naar de luchthaven. Stappen te vroeg af: terminal 4 i.p.v. 7! Dan maar te voet verder. Bagage moet je hier zelf inchecken en met wat hulp lukt dat :)

Nog even terug naar buiten om onze koeken (ontbijt) op te eten en nog een sigaretje. Een lange rij om in de vertrekhal te geraken, ze sturen ons dan ook nog eens naar de andere kant en terug. Na de controle (rood bij Vera) gesp van broek? Nog even een krant en koffie halen.  Blijkbaar zal ons vliegtuig niet om 11u vertrekken. Het moet nog aankomen, lossen, poetsen. Vertrekken dus pas om 11u45.

Rustige vlucht naar Newwark. Misschien toch maar iets eten, aansluiting normaal pas om 21u15. Vlucht weer te laat, vertrek om 22u. Lange vlucht naar Londen. Met busje van vliegtuig naar hal, gelukkig want het regent. We hebben maar een half uurtje voor vertrek naar Brussel.

Weinig volk op het vliegtuig. Na aankomst in Brussel is het niet duidelijk waar we onze bagage kunnen afhalen: eerst 3 dan 1 dan terug 3. Eindelijk snel even buiten een sigaretje voor we naar de trein gaan. Mogen omdat we buiten waren niet zonder controle naar de trein.

Net op tijd aan de trein en in Antwerpen vlotte overstap op trein naar Luchtbal. Moe komen we uiteindelijk aan om 14u45. Kevin en Marjolein zorgen al voor een redelijk warm huis en Belgisch brood + beleg + fruit (heerlijk). Snel een en ander vertellen en enkele foto's zien. Om 17u nog even naar de winkel voor eten en daarna een beetje suffen voor TV en om 22u30 eindelijk naar bed.