Los Angeles

9 november 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Op om 7u30, ontbijt enkel wafels of ontbijtgranen.  Jerry komt toch niet.  We nemen dan de metro (dagkaart) naar Hollywood: Chinees Theater, El Captain theater, walk of fame. Daarna doen we geen rondrit van 2u maar gaan met de metro naar Pasadena met tussenstop aan civic center.

Wandeling met lunch in park aan music center. Mooie metrostations (buiten en binnen). In Pasadena maken we een wandeling naar civic center. We wandelen eerst in de verkeerde richting, drinken een pintje in een Engelse pub en daardoor is het dan te laat om nog een museum te bezoeken.

We nemen dan opnieuw de metro tot China Town - mooier dan in San Francisco! Na een rondwandeling komen we onderweg naar de metro toevallig in het oudste straatje van Los Angeles: Olverastreet in El Pueblo.

Het is nog te vroeg om te eten dus nemen we opnieuw de metro en de bus, nu naar Farmers Market. Slenteren langs al de eettentjes en eten Braziliaanse BBQ, heel lekker. We drinken nog een wijntje aan een ander tentje voor we met de bus - metro - bus teruggaan naar hotel. Om 21u nog 67°F = 19°C