Santa Barbara naar Los Angeles

8 november 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Al vroeg wakker! Vera op om 7u05 - even naar het strand (al warm). Na het ontbijt inpakken, de auto mag nog blijven staan op de parking.  We doen nog een wandeling door het stadje. Enkel El Presidio was interessant: 1e Spaanse nederzetting - staat nog een stuk van: kerkje, keuken en soldatenvertrek.

Terug naar hotel om auto op te halen en dan bezoek Missiehuis - Queen of the Mission van de Franciscanen.

Via Sienic Drive richting Malibu. Stop ergens aan Carpenteria: bankje aan rand van een klif - Aalscholvers, meeuwen en 1 zeehond (geen foto, was te snel weg).

In Malibu geen parkeerplaats en geen toegang tot strand.  Dan maar verder tot Santa Monica. Mooie wandeling en terrasje. Bij zonsondergang vertrekken we naar het hotel, het is dan 17u. We moeten maar 17 miles maar door de vele files komen we pas aan om 18u50! Geen restaurant in de buurt van het hotel. Wel een Mc Donalds en Subway dus we moeten niet met honger naar bed.  Zijn wel te moe om nog met de auto een restaurant te gaan zoeken. Uiteindelijk eten we gefrituurde kip met colesla en frietjes in El Poco Loco -  is maar 7' wandelen.

Uitrusten en plannen voor morgen. temperatuur is 81°F = 27°C!