Lake Tahoe naar Murphys

29 oktober 2016 - Murphys, California, Verenigde Staten

Vannacht is de verwarming volgens Eddy zeker 9x opgeslagen! Maar als we opstaan is het nog maar 15°. De zon schijnt! Om 9u30 zijn we klaar om te vertrekken en gaan we uitchecken. 76$ + 4$ fee! Dat hadden ze gisterenavond wel mogen zeggen! Na wat over en weer gepraat krijgen we 20% korting. 60$ is natuurlijk nog veel maar ja.

Terug naar Lake  Tahoe. Ziet er heel anders uit nu de zon schijnt. We rijden tot Cave Rock en dan terug. De plaatsen aan de kant van Nevada zijn heel mondain zoals de skioorden in Frankrijk enz.)

Aan het zuideinde van het meer maken we nog een wandeling en dan op weg naar Angels Camp via 50 en daarna 49  (zeer mooie rit). We stoppen in Suttons Creek, een klein mijnwerkersstadje en drinken (in T-shirt) een chocomelk op een terras. Heel wat anders dan gisteren 70°F = ong 21°C.

In Angels Camp zelf is geen camping, die is 3 miles verder en duur. 40$ en na gisteren vinden we dat toch teveel.

Volgende camping in Murphys vinden we niet. Een oudere man weet het ook niet maar zegt dat we op de parking kunnen staan.  We wandelen door het stadje en op de 1e parking staat dat kamperen niet is toegestaan.  Op de 2e parking naast een oude school staat niets. We wandelen nog een beetje door dit wel heel gezellig stadje - vol met mensen die wijn proeven - en zetten uiteindelijk de RV op de 2e parking.

Na het eten gaan we nog iets drinken, het is zaterdag en Halloween wordt hier wel gevierd! Heel veel verklede mensen, zowel jong als oud!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade