San Simeon naar Pismo Beach

6 november 2016 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Op om 7u45. Euh... het uur is nu wel terug gezet dus 6u45!

Na ontbijt (zelfde restaurant als gisterenavond) gaan we terug naar Elephant bay. De zee olifanten zijn er nog. Veel! geur!! Na een tijdje rijden we dan toch maar verder.

In Cambria nog even iets gekocht om te drinken en foto gemaakt van onze huurauto. Dan na een korte stop waar niet veel te zien is naar Morro Rock. Deze rots in de zee is al van ver te zien maar met de auto niet zo snel te vinden. Parkeren auto in Morro Bay en wandelen naar Rock - heel mooi - zee otters!  We komen langs de aankomst van een kwart triathlon - ook met kayaks en wake boarden!

Stilaan tijd om een pic-nic plaats te zoeken: Los Osos niets te zien, volgende plek is in een woonwijk - parkje aan het water.

In Pismo beach surfers in het water.  We vragen waar de Pismo beach duinen zijn. Zijn blijkbaar nog iets verder. Na een mooie strandwandeling met veel vogeltjes en frozen yoghurt zoeken we een hotel.

Na het lopen: Vera 45' en Eddy 50' op het strand gaan we op zoek naar een restaurant. Uiteindelijk eten we vlak achter de hoek :) daarna nog wat TV kijken.