De eerste dag

25 april 2018 - Mestre, Italië

Goed vertrokken, bedankt Eddy!

Fietsen zijn goed aangekomen. Alleen het rekje van mijn snelheidsmeter is stuk. Geen probleem. Snel met een trekbandje opgelost, alleen staan nu de cijfers ondersteboven.

Vanuit het vliegveld vertrokken en na 2 km rijden we naast de Adriatische zee. Daar moeten we een zandpadje nemen naast een water. In plaats van 1 water zijn er 3, allemaal met een fietspad (niet te nouw gekeken). We kunnen je vertellen dat het eerste op een camping doodloopt, bij het tweede komen 2 kanalen bijeen, dus weer terug, het derde was het juiste. We hebben de mensen hier niet verteld dat wij ne zeshoek hebben. We zouden nog niet in ons hotel zijn.

Het is me nog niet gelukt om foto op de site te zetten. Heb een prachtige foto van een tweerichtingsfietspad genomen. Dit hebben ze nog niet in België.

Tot morgen,

Ps. Fietsenmaker nog niet gevonden. We rijden nog met platte banden.

1. Ties:
    Hey fietsers,
    Blij dat jullie goed gearriveerd zijn, hopelijk met goed weer. Goede zet Paul trainen en vakantie tegelijk. Jullie zullen in topvorm zijn tegen de 19de
    Gr johan
  2. Wim:
    Dag Paul en Renild,
    Veel succes met jullie fietstocht. Kunnen jullie geen landkaart met jullie positie tonen ?
    Bij de Petjes alles goed (zoals gewoonlijk).
    Tot mails.
    mvg/wim
  3. Mian Oomen:
    26 april 2018
    Hopelijk vinden jullie de fietsenwinkel snel want banden die goed opgepompt zijn rijden een stuk beter. Is het weer daar goed? Nog veel leuke fietsdagen gewenst.