Het vertrek

25 april 2018

Anderhalf uur file tot Antwerpen. Dat kunnen we dan beter met de fiets doen. Zal zeker geen probleem zijn.

En dan de vraag? Is een plastieken zak over de fiets voldoende en zullen de douane onze banden weer plat zetten. Liefst heb ik het antwoord ja en dan neen en niet andersom.

Onze volgende verslag komt van een terrasje in Mestre met ieder een glasje wijn in onze hand.

1. Ria horsten:
    Veel plezier! En genieten!🍷🍷
  2. Ludo en treza .:
    25 april 2018
    geniet er van veel plezier mooie fietsdagen . en vooral een veilige thuis komst .
  3. Louis:
    Goede reis
  4. Louis:
    25 april 2018
    De eerste wijnen staan er reeds op
  5. Dolf:
    25 april 2018
    We houden jullie in het oog! Succes, fietspetje af
  6. Reinilde:
    25 april 2018
    Prettige vakantie. Geniet ervan.
  7. Ties:
    25 april 2018
    Goede reis jullie hebben geluk het weer in Italië ziet er goed uit. Succes en wees voorzichtig . 👍😎
  8. Jan Versmissen:
    25 april 2018
    Jullie moeten het niet te ver drijven hé. Die dagelijkse verhaaltjes wil ik nog wel lezen maar de reclame eronder "Wanneer op pensioen?" is er over. Ik zie dit beginnersfoutje voor een keer door de vingers, goede reis!
  9. Hild mertens:
    Geniet van jullie fietsvakantie 👍👍👍
  10. Jef Versmissen:
    25 april 2018
    Mestre, da's waar ik mijn beige sandalen heb gekocht. Ik heb ze niet meer, want dat is ook al 51 jaar geleden. Maar we hebben daar geen terrasje gedaan. Genieten jullie dan maar voor ons bij, want zo te zien is het daar beter weer dan hier.
  11. Jos:
    Veel plezier