Camp Nelson

20 oktober 2016 - Camp Nelson, Verenigde Staten

Al voor 7u30 op, slecht geslapen - te koud, gisteren nog te warm! Na het ontbijt direct vertrokken. Ergens op Walker pas stop om ons te wassen, om te kleden en te winkelen.

Stop in Kernville (info) + reparatie zijspiegel. Mooie route naar Sequoia National Park!

Voor Johnsondale stop voor wandeling en lunch naast riviertje. Vera is vergeten wandelschoenen aan te doen dus moeilijk wandelen! Wel mooie blauwe vogel gezien ong. grootte van Specht.

Volgende stop is Trail of 100 giants. Wandeling van 2 miles tussen mooie enorme bomen.

Dan op zoek naar een kampeerplek want we gaan onze volgende stop toch niet meer halen. Is niet gemakkelijk, de meeste kampplaatsen zijn gesloten. Onze laatste hoop is Camp Nelson. Fout gereden, terug naar motel. Zeer behulpzame mensen. Een vriendelijke dame brengt ons naar de kampplaats (enkele kilometers verder) Daar aangekomen merken we dat we een platte band hebben. We mogen en kunnen (geen materiaal) dit zelf niet repareren . Vriendelijke dame zal voor ons bellen met verhuurbedrijf en verantwoordelijke camping - wij hebben geen bereik.

Mooie kampeerplaats midden in het bos + vijver met gans en eenden. Nog 2 reeën gezien, niet bang, ze blijven gewoon rustig grazen. En nu maar wachten op reparatie.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade