Camp Nelson naar Kings Canyon National Park

21 oktober 2016 - Kings Canyon National Park, California, Verenigde Staten

Na een koude nacht op om 8u. Nog voor het ontbijt bezoek van de vriendelijke dame van gisteren.  Zij heeft haar GSM verloren en wou weten of wij die gevonden hebben. Zij wil wel bellen voor de reparatie.

Na het ontbijt bezoek van Trudy (beheer camping). Normaal ging zij bellen maar heeft dit niet kunnen doen omdat ze meer gegevens nodig heeft. Een beetje later is onze vriendelijke dame er weer.  Zij heeft ondertussen gebeld en reparateurs zullen er ongeveer 2u over doen om naar Camp Nelson te komen.

Trudy komt ook nog eens langs - om haar gans en eenden te voeren. Zij wijst de weg voor een korte wandeling (1u) naar een bron. Als we terugkomen zijn de reparateurs al begonnen.

Nog even aan het water zitten genieten van de zon en de mooie vogel. Rond 11u is de RV terug in orde, snel alles vast zetten en we kunnen vertrekken.

Lunchen doen we vandaag naast de weg (Exeter of zo) en rijden dan verder naar het visitor center The Tree rivers. Onderweg heb ik waarschuwingsborden gezien voor voertuigen langer dan 22 feeth! We vragen of dat op onze weg is.  Ja, maar is niet erg, gewoon terug rijden en andere weg volgen = 35 miles om!!

Weeral een heel mooie rit maar nu wel bergop! tot 6.000 feeth.

Om iets voor 17u aan camping, zoeken naar een mooie plek (grote camping, vrijdag en veel volk). Even te voet naar de shop (reeën over de weg, lopen niet weg en zijn maar 1,5m van ons :) geen foto's :(

Tijdens de wandeling over de camping genieten we nog van een mooie zonsondergang.

Vandaag 128 miles gereden