Kings Canyon

22 oktober 2016 - Kings Canyon National Park, California, Verenigde Staten

Beter geslapen, op om 7u30. Na het ontbijt wandelen we naar het visitor center, daarna een wandeling naar de General Grant Tree. We hebben de gids net gemist. Onderweg komen we ze toch nog  tegen aan een hut van 1870 in sugar tree + dak van sequoia!

Rond 11u30 vertrekken we met de RV naar Kings Canyon. Mooie rit. Daar doen we een wandeling naast Kings River.  Van Cedar Grove op de weg tot ong. aan Roaring Falls (niet gezien). Terug via zelfde weg want er is geen andere :)

Stop aan Grizely falls. Na nog enkele stops zijn we om 16u30 terug op de camping. Iemand is op onze plaats gaan staan. Andere (niet zo mooie) plaats gevonden.

Snel voor het donker is (we hebben geen licht) een hamburger gaan eten. Na het eten terug naar RV om te douchen en de rest van onze vakantie met RV te plannen.

Vandaag maar 58 miles gereden.

Gezien: Eekhoorn, mooie vogel ongeveer grootte van fazant met gespikkelde rug en geel op de buik.