Coyote Lake naar Mt. Hamilton

31 oktober 2016 - Mount Hamilton, Verenigde Staten

Op om 7u45. Mooi: nevel me zon erboven. Wilde kalkoenen en reeën op het terrein. Uitgebreid ontbijt en nog wat van het zonnetje en het uitzicht genieten.

Dan naar San José voor bezoek Mistery House en Winchester museum (guns&rifles) Het huis heeft 160 kamers waarvan 40 slaapkamers en 1 douche!  Heel bizar! Weduwe dacht dat ze moest blijven verbouwen aan het huis, haar man was eigenaar van de Winchester fabriek. Binnen mogen we geen foto's maken. Rare trappen, deuren, ramen. Sommige kamers zijn niet af, andere heel mooi, weer andere heel licht. Ook heel mooie tuinen. Na het bezoek gaan we op zoek naar brood en komen in een heel gezellige (dure) winkelstraat en winkelcentrum. Lunch op parking en dan op zoek naar tankstation waar we gas kunnen tanken.

Dan naar camping. 1e weg niet geschikt voor campers, dan maar andere weg - steil naar boven en heel veel bochten. Camping is verlaten, enkel wat wilde kalkoenen en heel veel sporen van everzwijnen. Nog een wandeling en dan alvast inpakken en kuisen.