Mt Hamilton naar San Francisco

1 november 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Weeral veel regen vannacht. Op om 7u15. Heel stil buiten! Enkel het geluid van vogeltjes. Ontbijt met restjes: koekjes, yoghurt, fruit. Lunch om mee te nemen. Nog afwassen en verder opruimen en kuisen. Om 9u naar dumpstation en nog even de buitenkant wassen - coyote! Dan naar beneden, opnieuw via de steile weg.

Ruim op tijd om RV af te leveren. Blijkbaar hebben we vooraf betaald voor een taxi naar hotel. Meevaller! Bagage laten we achter in het hotel en we gaan naar een parkje om te lunchen (vlakbij).

Daarna "Walking in the streets of San Francisco", naar visitor center en daarna naar de kust. Pier 39, is zoals de pier in Brighton maar dan minstens 3x zo groot en zo veel winkels, attracties,... op einde van de pier foto van Alcataz en zeeleeuwen.

Door andere straten wandelen we terug omhoog naar het hotel. Daar ontdekken we dat we ofwel 1 nacht te weinig ofwel minder dagen in San Francisco hebben dan verwacht. Is het laatste :(

Al wandelend op zoek naar restaurant. Eten zeer lekkere ravioli met ricotta. Daarna gaan we terug naar hotel om alvast te plannen voor morgen. We lopen fout en komen in een foute buurt! Veel daklozen! geen goed gevoel.  Blij dat we rond 22u toch terug aan het hotel geraken.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl