San Francisco

3 november 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Op om 7u50. Het meeste van wat we in San Francisco wilden doen hebben we gisteren al gedaan dus vandaag kan het, na een fruitsapje en een koek, iets relaxter.

1e Lincoln park - museum Legion of Honor. 15$ maar wel de moeite! Beelden van Rodin, 3 zalen:  Egyptische mummies, porselein, zeer mooie bureaus, tafeltjes,.... en ook nog mooie schilderijen van de middeleeuwen tot Impressionisten.

2e Op het hoekje waar we van bus 18 stappen lunchen we in een zeer leuke bistro!

3e Presidio Heights: wandeling langs Crissy Fields Promenade tot Fort Mason.

4e met de bus naar Grace Cathedral: mooie muurschilderingen (dienst bezig)

5e Tijd voor een biertje: happy hour - babbel met Engels koppel rond 19u30 terug naar hotel.

6e Terug in het hotel googelen we snel nog even een restaurant - Grieks, heel lekker en maar net op tijd (laatste klanten)

Bus blijft te lang weg dus gaan we te voet naar hotel i.p.v naar pier 39. Nog wat plannen voor morgen en op tijd naar bed.