Petje weg vervolg

28 april 2018 - Brescia, Italië

Op een bloedhete dag moet je je dus meermaals insmeren. Dus vraag ik in de middle of nowhere aan Paul om mijn rug in te smeren. Hij legt zijn petje op het bagagerek van zijn fiets en doet zijn job. We vertrekken en het is een serieuze klim. Na 15 km... waar is mijn petje? Ach daar rijden we niet voor terug. Geen nood aan het Gardameer heeft hij voor 10€ een petje Italia. In Frankrijk hebben we er zo 2 moeten kopen, ook weg. Maar het Ierse petje heeft hij nog, want in de klep zat  daar een stoppentrekker in...vandaar!

Vandaag nog een special klimmetje gedaan. In onze gids stond: "Dit stuk is niet te doen met bagage, dus rij ik een stukje over de hoofdbaan." Wij hebben dit nadien gelezen.

Beste wijnmeester,

Vandaag hebben wij ons toegelegd op de Tokaidruif van Friuli. Deze avond testten wij de witte. Een aanrader!

1. Koen en mieke:
    29 april 2018
    Waarom verschieten we er nu niet van dat het Ierse petje nog niet verloren is gegaan.... ;-) . Goe bezig mannekes! Ook wat de wijn betreft denken we!
    Kan je voor ons misschien een "zeshoekige" fles meebrengen? Blijkbaar zijn ze daar specialist in ginder.
  2. Rob:
    29 april 2018
    Wat een verhalen! Ons Suze en Pia hebben er aandachtig naar geluisterd en vonden de foto's heel leuk! Vol bewondering voor hun oma en opa!