En we zijn weg....

11 mei 2019 - Grevelingen, Frankrijk

Deze morgen vertrokken naar Adinkerke en we hoopten iets na den tienen daar aan te komen. Geen goei plan, Plopsaland opent om 10 uur. 500 meter van de officiële route was er ook een café en we zijn daar dan gestopt. Samen met ons Leen iets gedronken, bedankt Leen om ons te brengen, en dan vertrokken. Fietsen door de Moeren en dan Frankrijk binnenrijden. We hadden direct een vakantiegevoel. Onderweg gepicknickt en dan naar Bergues met een koude wind in de rug. In het zonnetje op het terras was het goed te doen. Onderweg al 39 verschillende vogels gezien, waaronder de kluut, steltkluut, bontebekplevier en de tureluur.  Enkele zachte hellingen overgereden, vandaag een 107 meter geklommen, en dat was goed te doen met mijne rug. Van Looberghe tot Gravelines, ongeveer 20 km, was het het windop. Op laatst was ik wel een beetje moe, maar met 63 km op den teller en met 2 fietszakken mag dit wel

1. Hild mertens:
    11 mei 2019
    39 verschillende vogelsoorten...goei begin zeg...fietst ze en we kijken uit naar jullie verhalen..groetjes van de Jan Van Cuyckstraat 12 🤗😊
  2. Mian Oomen:
    11 mei 2019
    Goede start gemaakt. Doe zo verder.
  3. Ria horsten:
    11 mei 2019
    Goed begonnen. Goede teller.
    Groetjes uit het mooie Baskenland
  4. Brughmans:
    11 mei 2019
    Geniet van jullie avontuur, en als je vreemde vogels ziet, mag je altijd een foto doorsturen!!!!✈️🐓🦆🦅🐥
  5. Wim:
    12 mei 2019
    Paul, gezien in Wortel kolonie : een blinde vink !
    Goeie reis gewenst.
  6. Ron en Lie:
    12 mei 2019
    Het weer zit alvast mee👍. Geniet nog en spot ze 🕊🦆🦉
  7. Eddy en Ingrid:
    12 mei 2019
    Alvast een flinke start. Maak er een mooie vakantie van. 🚲🚲
  8. Wim:
    Wim,
    Hoogstwaarschijnlijk tegen een raam gevlogen. In Zindert is een vogelopvangcenrum. Valt misschien nog te redden.