Zwaarste route , buiten die van morgen

15 mei 2019 - Veules-les-Roses, Frankrijk

Gisteren nog iets vergeten te vertellen. Op de site staan altijd de laatste aanpassingen. Één van de wijzigingen: Er is een weg afgesloten met prikkeldraad en een fietser had 4 keer zijn zakken van de fiets moeten doen, enz. Wat denk je... we vonden het prachtige natuur, de gravel was slecht, maar dieje is overal slecht.

Vandaag rijden we met een gps zonder kaart. Ik had dat al eens gedaan. Nen ezel stoot.... Dus geen probleem, tot dat ik de route inlees. Hij begint 10 keer de route te berekenen en voor de rest slaat hij kadul. Na 10 km heb ik het opgelost en volgen we de route probleemloos. Daarvoor 2 afdalingen gedaan en dezelfde weg... das niet voor te lachen. Allé. Bij jullie zal er wel een glimlach op je gezicht komen.

Vandaag hadden we tot hiertoe onze zwaarste dag, volgens het boekje zal het morgen nog iets zwaarder zijn. Maar den eerste dag zou ik dit niet gekund hebben. Ik heb al met de CM gebeld en de reiskosten trek ik terug. Dolf, jij weet dat misschien, moet ik de drank en eetbonnetjes ook binnen leveren?

Vandaag slapen we in Veules-les-Roses.. Hier komt de kortste stroom van Frankrijk in de zee. Juist 1249 meter lang en daar telen ze waterkers in. Wel een pittoresk dorpje.

Misschien staan er enkele taalfouten in. Dit komt omdat mijne spellingscontroleur dormiert.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hild mertens:
    16 mei 2019
    Hoop veel wind vanachter voor jullie iets zwaardere klimdag vandaag... 🌬🤗
  2. Ron en Lie:
    16 mei 2019
    Hallo vrolijke fietsers . Fietsen is toch altijd avontuur he. Prachtige foto’s ook . Succes voor morgen 👍🚴‍♂️
  3. Yolanda en Maurits:
    17 mei 2019
    Ja Paul, als jij de route uitstippelt kan het zeer verrassend zijn ...!
    Heel mooie foto’s. Jullie doen dat goed!